Meget er sket – der er gået tre år siden sidste indlæg!! Jeg føler selv tiden er fløjet afsted – men når jeg ser tilbage er der sket MEGET.

Bloggen startede da jeg stadig var studerede – jeg blev færdig for to et halvt år siden og hoppede direkte videre i job (de færreste nyuddannede er så heldige). Mit jobeventyr har sidenhen flyttet mig til København. Jeg skulle egentlig kun have været her i 6 måneder og så tilbage til et nyt projekt i Aarhus – men jeg er jo typen der springer på de bølger der opstår undervejs og satser på strømmen fører mig nye og spændende veje. Det er halvandet år siden og jeg er ikke i tvivl om at København fortsat skal være min base nogle år endnu, men man ved jo aldrig – et lille udenlandseventyr kunne jo også være fristende.

Mit Københavner-eventyr har givet mig så meget i bagagen – jeg kan kun opfordre andre til, at hive teltpælene op og finde nye græsgange, selvom det kan virke overvældende og skræmmende, at stå alene og skulle bygge nye relationer, samtidig med man savner alle de skønne mennesker, man har måttet sige på gensyn til og ikke kommer til, at se så ofte som tidligere. Men hold kæft det giver styrke på den personlige succes-konto – både op og nedturene. Jeg ville ikke have været én foruden – trods både boligudfordringer, kærlighedskvaler og knust hjerte, stress og ubalance, jobudfordringer og ensomhed. Det er når livet byder dig udfordringer, du udvikler dig aller mest og oplever de største sejre! Så kom i gang – kast sig ud i livet og modtag øretæverne, ret ryggen og ta kampen op, det kan kun blive en spandfuld af læring og udvikling.

Min egen næste udfordringer, er at få gang i bloggen igen – jeg ved mange var glade for at følge med og har opfordret mig et utal af gange, til at puste liv i det lille inspirationsboard igen, så nu kan I følge med i mit Københavner-liv.

Jeg håber det bliver endnu en skøn læringsrejse, hvor jeg kan dele ud af mine inspirationer, ideer og kreative projekter og samtidig berige dem der læser med. Og mon ikke jeg kan overtale min kære søster til også, at berige bloggen med indhold 🙂

Det er fredag og projketet er skudt i gang – for man skal aldrig vente på mandag.

Anne K

