Tags

, , , ,

Bloggen har stået meget stille den sidste uge.
Både Anne og jeg har haft utroligt travlt, så bloggen har lidt lidt under det.
Men fredag faldt jeg endelig over den helt rigtige neglelakfarve – farven jeg har ledt efter i månedvis!
Farven som jeg troede, jeg skulle betale dyrt for…
Men nej – en tur i Føtex var alt det krævede og prisen var ikke til at stå for – 19,95!
Lakken er fra Hot Makeup og har nr. 11

20120416-203406.jpg

Jeg har lagt to lag af lakken og er virkelig imponeret over resultatet. Lakken er tæt pigmenteret og dækkede pænt i et lag og penslen i lakken er en anelse tilpasset i facon til neglen, hvilket gør lakken nem at påføre. Tørretiden er også imponerende, et lag tørrede på ca. 3 minutter. På ca. 10 minutter kunne jeg lægge to lag og bruge mine hænder uden at beskadige lakken.
Imponerende for en lak til 20 kr.

Når jeg finder en ny lækker farve fra Hot Makeup, skal jeg helt sikkert have flere lakker fra mærket.
Det eneste ærgerlige ved lakken er, at den lugter meget kraftigt kemisk – noget som mange andre mærker har fået styr på, men man kan jo ikke få alt for en tyver!

– Ida M

I bought this beautiful Mustard coloured nailpolish this past Friday at a supermarket. A colour I have been looking for for months!
This lacquer has amazing pigmentation, a good brush and each layer dries in less than 3 minutes.
And an amazing bonus it was only dkr. 19.95!
The only downside to this otherwise great product – the overwhelming chemical smell! But you cannot get everything for at twentier!

