Tags

Jeg har været på arbejde hele dagen i dag, så dagens outfit har været enkelt og klassisk i den blå farveskala – min farveglæde består stadig! Og så har jeg vovet mig i et par strømpebukser – hvilket jeg ikke har været i mange, mange år. Blev op til flere gange i løbet af dagen mindet om hvorfor – de glider jo shitty meget ned sådan nogle ben-hylstre! Nogle der har tip til, hvor man kan finde en lækker kvalitet, der bliver på plads og ikke skærer sig ind i taljen? Jeg har også fået afprøvet en af de nye lakker fra Make Up Store i dag, nemlig William – så fin og forårs-saftig. Bliver i virkelig godt humør, når jeg ser den og fik tilmed et par komplimenter på arbejde – bliver altid så glad når sådan noget sker! Fik også luftet ballerinaerne i dag. ELSKER virkelig ballerinaer, da de tilføjer et feminint touch til ens outfit og er rare at have på en hel dag – dobbelt op på WIN!

Anne K

I’ve been at work all day today, so today’s outfit was simple and classic in blue tones – still fun of color-joy.! And then I dared myself in a pair of pantyhose – which I have not been in for many, many years. Were up to several times during the day reminded why – they slide down a shitty lot! Do anybody have tips on where to find a nice quality that stays in place and do not cut into the waist?

I have also been testing one of the new lacquers from Make Up Store today, namely, William – so nice and juicy spring’ish. Brings me in a very good mood when I see it and even got a few compliments at work – are always so happy when something like this happens! Also got the ballerinas out of the drawer to day. I really LOVE ballerinas as they add a feminine touch to ones outfit and are comfy all day – double up on WIN!

Jacket; H&M – Dress; ASOS – Ballerinas; H&M – Earrings; Pilgrim

