Tags

, ,

Først og fremmest beklager jeg stilheden på bloggen weekenden over. Fredag og lørdag har stået i fødselsdagens tegn i Kolding hos Ida og søndag blev meget tiltrængt brugt på sofaen. Men nu er en ny uge skudt igang, oven i købet med påskeferie på tapetet.

Turen til Kolding bød også på en lille shopping session i Make Up Store, da der var minus 40% på hele sortimentet. Blev nok lidt overstadig, men synes nu alligevel at jeg fik rigtig gode lækkerier med hjem, der både kan forny hverdags looket og gøre fest make-up’en lidt sjovere. 

Blush – virkelig uundværlig! Bruger farve på kindbenet uanset om det er hverdag eller fest. Den venstre hedder Lust og er en rigtig fin pink tone med et brændt skær og let gylden shimmer – bliver perfekt til den solbrændte hud om et par måneder. Den højre hedder Must Have og er en let og blød koral farvet pink. Synes navnet lever så fint op til sit budskab, for den er virkelig et must have, i enhver basis make-up efter min mening. Jeg er på det seneste blevet rigtig glad for at bruge læbestift, da det giver en lettere fornemmelse på læberne end lipgloss, som jeg førhen har brugt, men kun ved festlige lejligheder. Fordi læbestiften ikke klistre på samme måde, er jeg begyndt også at bruge dem til hverdag, for eksempel hvis jeg er på arbejde. En nem måde, at pifte hverdagen lidt op og så tillader trenden jo lige nu, at der godt må være godt med farve på – YEAH. De to senest ankomne farver hedder til venstre Havana – en lækker, fyldig brunlig bordeaux nuance – helt perfekt til fest. Til højre farven Mauve Berry, som er helt perfekt til hverdagsbrug, med en dæmpet blomme tone. Godter til øjnene – fra venstre: Golden – orange med gylden metallic effekt, Sibiria – en hudtonet shimmer highlighter, White – helt mat hvid, Xocoatl – blommebrun med fin guld glimmer, Tuch – blåbbrun med metallic effekt. Alle farver vil jeg kunne bruge både til hverdag og fest og i kombination med hinanden, hvilket jeg synes er vigtigt, så man får mest ud af sine produkter.Jeg er afhængig, som i VIRKELIG afhængig af neglelak. Jeg går ikke uden, da jeg føler det helt forkert, sådan helt fysisk set. Make Up Stores lakker, synes jeg er fantastiske i både holdbarhed, farvemætning og påføring og jeg har været fan længe før Ida startede som make-up artist hos dem. Så jeg måtte have hele fire nye farver med hjem til samlingen, som efterhånden er ret stor. Fra venstre er det farverne: Selma – som er en mat, brunlig bordeaux lak , Linda – er meget mere pastel end på billedet og i en fersken pink tone, Clarissa – pastel lilla og William – pastel mint, begge så fine sommerfarver i tråd med de kommende tendenser.

Anne K

First and foremost, I regret the silence on the blog over the weekend. Friday and Saturday I have been celebrating Ida in Kolding and Sunday was much needed spent on the couch. But now a new week has started, even with an Easter holiday on the record.The trip to Kolding also offered a small shopping session at Make Up Store, as there was minus 40% on the entire range. Was probably a little exuberant, but I got really good goodies to bring home, that can renew the everyday look and make the party make-up even more fun.
My purchases included: Blushes – Lust and Must Have. Lipsticks: Havana and Mauve Berry. Eyeshadows: Golden, Siberia, White, Xocoatl and Tuch. Nail lacquers: Selma, Linda, Clarissa and William.
