Tags

,

I dag har jeg haft fri, så den har stået på morgenmad med en veninde og efterfølgende shopping. Faldt over disse to i H&M – of course!! Sweaten er fra herreafdelinge – min svaghed. Kraven er så fin og hang helt alene og kaldte på mig. Begge stod til 79,-, hvilket må siges at være en overkommelig shoppingtur. Glæder mig til at få afprøvet kraven med forskellige muligheder fra min garderobe, men kunne bestemt også godt finde på at bruge den sammen med sweaten, som her.

Anne K

I’ve had a day off, so I had breakfast with a friend and then shopping afterwards .Came across these two in H&M – of course! The sweat is from the mens department – my weakness. The collar is so fine and hung all alone and called on me. Both were at 79, -, which is said to be an affordable shopping trip. Looking forward to try the collar with different options from my wardrobe but could certainly find to use it with the sweat, as here.

