Tags

, ,

Så er jeg endnu engang klar med Four From, som fremover vil fungere som en lille tilbagevendende serie omkring mine online-ønsker, med udgangspunkt i forskellige items, farver, stilarter, designere etc.

Denne gang er det lækre sandaler fra TopShop, nu vejret virkelig snart er klar til at vi lufter tæerne, og pumps – perfekte til all-rond brug. Især de flade guld platforms, craver jeg virkelig efter. Guld sandaler har de sidste mange sæsoner, været et fast indslag i min sommergarderobe – da farven er så smuk til de solskinskyssede fødder og ben og så elsker jeg at denne model giver højde, men ingen ømme fødder. Det er hverdags dress-up, når det er bedst!

Hvilke er jeres favorit?

Anne K

So I’m once again ready with Four From, which will henceforth operate as a small recurring series about my online wishes, based on different shops, items, colors, styles, designers, etc.This time it’s delicious sandals from TopShop, now the weather really soon realize that we airs our feet. Aand pumps – perfect for all-rond use. Especially the flat gold platforms, I’m really craving. Gold sandals have the last several seasons, been a fixture in my summer wardrobe – since the color is so beautiful with sun kissed feet and legs and I love that this model gives height, but no sore feet. It’s everyday dress-up, at its best!Which is your favorite?

