Tags

,

Jeg må indrømme jeg i tiden ynder det simple og behagelige outfit, uden så mange dikke-dar. Selv make-uppen har jeg skåret ned på – ingen mascara kun lidt let pudder og blush og så lidt farve til brynene for at ramme ansigtet lidt mere ind – ellers bliver jeg alt for udvasket at se på.

I dag er jeg hoppet i noget afslappende, dog med et feminint touch. Elsker lag-på-lag effekten og den douchede pudder, der får spil gennem de forskellige materialer. Skjorten jeg har under er uden ærmer og købt tilbage i september/oktober, men jeg har lige spotte, at H&M har taget den op igen i deres seneste katalog – så den er altså stadig til at fremskaffe og nu også i kobolt blå.

Og så er der gang i de nye Converse – har haft dem på de seneste to dage og nøj de giver forårsstemning og passer perfekt til min lyst for den afslappede og lidt laid back stil.

Anne K

I must admit I’m fond of keeping it simple and comfortable at the moment – not so much fuss. Even make-up I’ve cut back on – no mascara, a light powder, blush and a little brow color to give the face a little more action – otherwise I look too washed out.

Today I jumped into something relaxing, but with a feminine touch. I love the layer on layer effect and the douche powder color that plays through the different materials. The shirt I have underneath is sleeveless and bought back in September/October, but I just spotting that H&M has taken it up again in their latest catalog – and therefore still to raise, and now in cobalt blue too.

And then the new Converses are up and running – have had them on the past two days and they a great spring mood and fits perfectly with my desire for the relaxed and a little laid back style.

Full outfit; H&M – Earrings; unknown

