Tags

, ,

…and I dress up because I want to!

20120322-231857.jpg
Denne arm-cuff fra Malene Birger er netop blevet min, efter nogen tids overvejelser. Jeg fejre, som nogen måske har opdaget, snart fødselsdag og til den anledning, har jeg købt cuff’en. Jeg har også fundet kjolen, så nu står den på “shopping my stash” for at finde sko til emsemblet! Men med en hel weekend alene hjemme, bliver der også tid til det!
Glæder mig helt vildt til næste weekend og to dejlige dage med de mennesker, jeg allerbedst kan li!

Ida M

After a long time of consideration I finally got this Malene Birger wrist cuff. With my birthday coming up, I’m looking forward to “dressing up” and this cuff will just compliment my dress so well.
Now all I need is shoes – so I’m going to “shop my stash” this weekend. I have the house to myself so finding the time shouldn’t be that dificult.
I’m so looking forward to next weekend and seeing all the people I care for the most.

