Tags

,

Jeg har rigtig længe haft kig på den originale Converse All Star i råhvid og hvid – de er simpelthen perfekte til foråret og sommeren – for synes de er så fine til bare, sommerbrune ben, når blot de er lyse. Jeg har dog været for nærig til at smide 599 DKK efter dem, som de nu står til i butikkerne – mon ikke de har fået 100 DKK oven i hatten denne sæson, nu de nærmest er blevet alle mands eje og indgår i enhver veletableret garderobe? Men da jeg i dag, på min daglige indkøbstur i Fakta, spottede dem til 329 DKK, skulle der ingen overvejelse til, før de røg i kurven – meget heldigt min størrelse stadig var tilbage. Dejligt turen i Fakta også kan byde på andet end praktiske madindkøb! Nu glæder jeg mig bare til at få dem i brug, så de kan få lidt patina – Converse er bare finere når de har fået lidt smuds og snavs.

Anne K

I’ve had my eye on the classic Converse All Star in off white and white for a while now – think they are just perfect for spring and summer, if they are just in light colors. Just think they are so fine with bare sun kissed legs. Though I’ve been a little too stingy to throw 599 DKK after a pair, as they are listed in the stores this season – maybe the extra 100 DKK is because they have become public property and are to be found in every well-established wardrobe? But when i spotted them to the price of 329 DKK, at my daily grocery trip to Fakta, I didn’t hesitate – lucky they were left in my size. So lovely the trip to Fakta also can offer others than practical food purchases. Now I’m just looking forward to they will get a little patina – Converse are just nicer when they have gotten a little dirt.

