Tags

, ,

Husker du mine Dream Purchases fra net-a-porter.com? Jeg drømmer stadig, men satte mig for at se på nogle alternativer, der kom så tæt på som muligt til en mere overkommelig pris. Det var i min søgen, at det gik op for mig hvorfor ASOS, bare er og bliver min bedste online-shopping-ven – de havde simpelthen gode bud på alle styles, dog nogle bedre end andre, men alt i alt synes jeg alternativerne fungere meget godt og fanger udtrykket.Der hvor jeg synes ASOS gør det godt, er klart smykke-fronten – jeg kunne virkelig gå amok i deres accessories – især deres statments rings er jeg faldet for MANGE gange! Klart et kig værd – og så behøver man ikke være nervøs for størrelse på samme måde som med tøj og sko – WIN!

Anne K

Do you remember my Dream Purchases from net-a-porter.com? I still dream, but I decided to look at some alternatives that came as close as possible to a more affordable price range. It was during my search that it dawned on me why ASOS, just is and remains my best online-shopping-friend – they simply had good suggestions for all styles, though some better than others, but all in all I think the alternatives work very good and captures the expression.

Where I think ASOS do it very well, is clearly at the jewelery front – I could really go crazy in their accessories – especially their statments ring, I have fallen for MANY times! Worth a look – and then one need not to worry about size in the same way as with clothes and shoes – WIN!

Jacket; ASOS – Jeans; ASOS – T-shirt; Evil Twin – Blue bracelet; Whistles – Orange/pink bracelet; River Island – Tassel bracelet; ASOS – Ring; ASOS – Loafers; ASOS – Bag; River Island – Earrings; ASOS – Watch; ASOS

