Tags

,

Den her triple rugbrøds hapser venter på mig, i mit køleskab, til når jeg kommer hjem fra thai-bo træning i aften. Jeg er stor fan af let og nemt mad, især når jeg har været til træning og kommer lidt sent hjem. Så da jeg lige havde en time til overs, inden jeg skal ud af døren igen, besluttede jeg mig for at gøre aftensmaden klar, så den er lige til at trække med ind foran TV’et og Rita, når jeg lander efter træning og så bliver en times hård, sved-dryppende træning bare lige en lille smule mere overkommelig, når man ved hvad der er at se frem til – WIN!

Jeg har brugt røget laks, smurt bunden med et tyndt lag Hellmannns mayo og bygget ovenpå med grønt. Midter skiven har fået et tyndt lag hvidløgsost på begge sider, da jeg synes det passer godt med laksen – men det er jo bare med at bruge fantasien og forkæle smagsløgene.

Anne K

This triple rye bread sandwich is waiting for me in my fridge, when I return home from the Thai-bo workout tonight. I’m a big fan of easy and convenient food, especially when I’ve been working out and come a bit late home. So when I just had an hour to spare before I’m out of the door again, I decided to make dinner ready, so now it’s just to drag in front of the TV and Rita, when I land after training. Bonus is that an hour of fierce, sweat-dripping workout becomes just a little bit more manageable when I know what to look forward to – WIN!

I used smoked salmon, buttered the bottom with a thin layer of Hellmanns mayo and built with vegetables. The middle plate has a thin layer of garlic cheese on both sides, because I think it fits well with the salmon – but just use your imagination and indulge your taste buds.

