Tags

, ,

Jeg er fuldstændig bjergtaget af denne smukke film. Cartier udfolder den smukkeste – og i et kunst-perspektiv – surrealistiske drøm om en magisk verden. Og jeg vil med! Man bliver bjergtaget af billederne og jeg drømmer mig væk til Zarens Skt. Petersborg og til Kejserens Kina.

Mest af alt drømmer jeg nok om, at have Cartier’s smukke smykker – især det fantastiske Leopard-armbånd, som modellen bærer i slutningen af filmen.

Filmen har kostet 30 mio. kroner at producere, men hold da op de er brugt godt. Den er så betagende.

Er man afficionado, kan man finde mange referencer til Cartiers kollektioner i filmens motiver. F.eks. er dragen i det kinesiske landskab, en reference til Cartiers nye “Dragons Collection.”

Til min fødselsdag ønsker jeg mig milliarder, så jeg kan købe smykker fra Cartier.

Ida M

This stunning film is an Odyssey into the dreamy world of Cartier. The world is breathtaking and I want to be in Cartier’s Sct. Peterburg and China. I want to ride on the elephants back, strolling around the Taj Mahal.

Afficionados can find references to former Cartier collections in the films stunning themes and landscapes.

The film cost close to 30 mill. dkr. to produce but I think it was worth every penny because it really makes me want to own a piece of Cartier jewellery so I can become part of their beautiful, magical world.

