Tags

,

Som lovet mine indkøb fra i Torsdags, da Marni X H&M ramte butikkerne. Jeg købte kun af accesories-kollektionen, da jeg ikke lige synes der var budget og plads i garderoben til noget af tøjet – selvom der var rigtig mange fine ting. Selv indpakningen var noget så fin  – elsker når der er kræset for detaljerne, det giver bare en dejlig fornemmelse af forkælelse!

Halskæden med de hvide blomster købte jeg for Ida M, da kollektionen jo ikke kom i Kolding – så det er egentlig ikke fordi jeg gik så meget amok – men synes alligevel jeg skulle have lidt med, nu jeg var der alligevel i et ærinde!

Jeg vil style både øreringe og halskæde meget enkelt, da begge fylder meget i sig selv. Mens vi venter på sommeren, vil jeg gå all black – eventuelt bruge halskæden med en LBD, mens øreringene vil være rigtig fine til at dresse en omgang casual jeans & T op.

Anne K

As promised, my purchases from last Thursday, when Marni X H&M hit the stores. I bought only from the accessories collection. I didn’t think there was budget and space in the wardrobe to go with the clothing collection too – even though there were many fine things. Even the wrapping was o so fine – love when every detail is considered, it just gives a nice sense of pampering!

The necklace with white flowers I bought for Ida M, as the collection was not launched in Kolding – so I didn’t go as crazy as it seems – but still I thought I should have a little with me home, now I already was there in an errand!

I will style bouth earrings and necklace very simple, since both take up a lot in themselves. While we wait for the summer, I will go all black – possibly using the necklace with a LBD, while the earrings would be really good for to dressing up a game of casual jeans & T.

