Tags

, ,

I onsdags viste min kæreste mig denne video – et cover af “Somebody that I used to know” af Gotye feat. Kimbra. Jeg har haft den på hjernen lige siden – og ovenikøbet også hørt coveret i radioen!

Et canadisk band og et af de mest fantastiske cover-nummer, jeg nogensinde har hørt. Hvor helt utrolig dygtig skal man være, for at spille fem mand på én guitar?

Jeg er i forvejen helt pjattet med originalen, men den her slår den – med meter synes jeg! Og så gør det jo ikke præstationen værre, at “Beard Guy” – ja gæt selv, hvem af dem det er – har den helt igennem fantastiske opgave, at holde guitarhovedet og spille én tone!

Jeg synger med – højt og inderligt – og ønsker, at jeg kunne spille på fem-mands-guitar.

Ida M

My boyfriend showed me this amazing video and I have to say I am awestruck. Amazing song, amazingly talented band and a cool video – I love “Beard Guy” holding the guitar-head and playing one note.

The original is great, this is better!

