Tags

,

Dagen har stået på studie i dag og jeg har set sådan her ud. Jeg er glad for den klassiske silhouette, men er blevet mere og mere fokuseret på, at tilsætte farver med knald på, frem for den klassiske sort, grå, hvid kombinationen, som jeg har været meget stor tilhænger af i mange år. Ikke at jeg ikke kan finde på at hoppe i de klassiske kombinationer, men lige i tiden er det stærke farver, der fanger min opmærksomhed.

Anne K

I have spend my day at school today and looked like this. I’m very happy about the classic silhouette, but has become more and more focused on adding colorful items, rather than the classic black, gray, white combination, which I have been big fan of for many years. Not that I cannot jump in the classic combinations once and awhile but at the moment it is the bright colors that catch my attention.

Jacket; H&M – Shirt; My Own Design – Coated Jeans; H&M – Ring; ASOS