Tags

, , ,

Du spottede den måske i mit indlæg “Chocolate and Makeup”? Klassikeren over alle klassikere. Den frisører og stylister har sværget til i årtier – den “rigtige” gyldne dame!

Jeg taler naturligvis om Elnett hårlak fra L’Oreal! Det er og bliver en af de bedste hårsprays på markedet! Den kan virkelig et eller andet fuldstændig fantastisk! Den giver hold, giver glans uden at fedte og så er den så helt utroligt nem, at frisere ud af håret – man kan endda bruge den som volumespray!

Men og det er et stort MEN, Elnett har én ubehagelig ulempe! Den lugter meget stærkt! For stærkt ifølge mange, mig selv inklusiv. Jeg kan ikke bruge den i mit eget hår, da jeg får en hamrende hovedpine af lugten.

Heldigvis har L’Oreal rettet op på dette – for de har lanceret Elnett Fragrance Free!

Source: www.beautybooty411.com

Jeg skal bestemt afsted til nærmeste forhandler og have fingre i en! Og så håber jeg, den er lige så fantastisk som den oprindelige. For når man af og til kan få 400 ml. for under 50 kroner, så er det bare noget af et kup!

Jeg ønsker jer alle en god – duftfri – hårdag!

Ida M

Did you spot it in my post “Chocolate and makeup“? The styling classic above all other styling classics? I’m of course thinking of Elnett Hairspray by L’Oreal.

I love it, stylists and hairdressers all over the world love it and with good reason. It is an amazing tool. It provides great hold, gives beautiful non-greasy looking shine and brushes out like a breeze – you can even use it as a volume spray. But and it is an enormous BUT – Elnett has one unfortunate disadvantage. It has a very strong smell. Too strong according to many, me included!

But L’Oreal have rectified that and have introduced Elnett Fragrance Free! Woohoo! I’m an definantly going to my nearest dealer to get my hands on one. I hope it is as amazing as it’s originator because with prices often being less than dkr. 50,- for 400 ml. it is a great bargain!

Have a great – odorless – hair day!

