Tags

,

View fra min solbeskinnede siddeplads ind over Aarhus og havneanlæget

Der skal kaffe til læsningen. Kan iøvrigt anbefale bogen Entreprenørskab i teori og praksis, hvis du går med en lille iværksætter i maven som du ønsker skal have hjælp til at vokse sig stor og stærk. Nem og letforståelig at læse og mange relaterbare eksempler fra den virkelige verden!

Sunnies skal der til på årets første officielle forårsdag og musik - Tina Dickow var med på iPod'en!

Hvad bedre end at tage cyklen rundt, når vejret er så skønt - jeg var vidst ikke den eneste der havde jernhesten ude og lufte! Det elsker jeg ved Aarhus - byen har den perfekte størrelse til cykeltransport!

Kalenderen siger officielt forår i dag og hvor er det lækkert vejret har besluttet sig for at følge trop! Jeg har haft fri fra både skole og arbejde i dag og har “kun” skullet forberede undervisning til næste uge – derfor besluttede jeg mig for at tage bogen med ud i det gode vejr – pakkede cykelkurven med lidt proviant og andet godt og drog mod den Permanente – et af mine ynglingssteder i Aarhus, når der skal nydes og indsnuses inspiration. Jeg smed endda overtøjet og rullede ærmerne op – så lækkert og kan klart anbefales. Bliver selv boostet med livskvalitet af sådan en tur – klar til resten af dagen som står på træning, personalemøde og vin-hygge med kollegaerne efterfølgende.

Glædelig første forårsdag!

Anne K

The calendar officially says spring today and the weather has decided to follow! I’ve been off from both school and work today and “only” had to prepare lessons for next week – so I decided to bring the book outside and enjoy the sunny weather – packed the bike basket with goods and went to the Permanente – one of my favorite places in Aarhus, when to be enjoyed and “sniff” inspiration. I even threw the jacket and cardigan and rolled up my sleeves – so nice and can be recommended. I’m boosted with life quality from such a trip – ready for the rest of the day that brings work out, staff meeting and wine with colleagues afterwards.

Happy first day of spring!

