Tags

,

Disse tre forårs-forfriskninger er hjembragt fra dagens shoppingtur. Er SÅ vild med farverne, selvom jeg egentlig altid er gået udenom pasteller grundet min lyse skandinaviske hudtone, men enhver tendens kan jo vokse på én! Snittene på alle tre t-shirts er rimelig basic, men fordi farverne er så meget anderledes end hvad jeg normalt ville vælge, kommer de til at være fantastiske i min garderobe og give lidt forandring og spil. Glæder mig til at få dem i brugt snarest!

Anne K

These three spring refreshments I brought home from todays shopping trip. I’m SO crazy about the colors, though I actually always avoid pastels because of my pale scandinavian skin tone but any trend can grow on you! The silhouette of all three t-shirts is pretty basic but because the colors are so different from what I would normally choose, they are going to be fantastic in my wardrobe and make for a little change and play. Looking forward to wearing them soon!

Neon pink; COS 125DKK – Pastel peach; H&M 179DKK – Pastel mint; H&M 129DKK

