Tags

, ,

Jeg foretrækker som regel at shoppe på nettet – sådan har det været i flere år nu, efter jeg opdagede ASOS og H&M’s online shop har fået sig en upgradering. Men jeg trænger til at få udviddet min horisont på online mulighederne, derfor har jeg sat mig for at lave et indlæg en gang i ugen med drømme outfit fra forskellige online shops og har startet min opdagelsesrejse på net-a-porter.com, som har de mest fantastiske lækkerier – hvis penge bare ikke var et problem… Måske næste opdagelsesrejse bliver at finde billigere alternativer.

Jeg vil bruge outfittet på en arbejdsdag eller en fridag der står på kaffe-date og veninde-sludder. Jeg er blevet mere og mere glad for farver i garderoben og især nu, hvor foråret er lige om hjørnet – men stadig med måde, som her hvor det er accessoriesene der får lov at træde frem. Samtidig elsker jeg kombinationen mellem den klassiske silhouette og de mere rå detaljer, som t-shirtens print og kædedetaljen på de fine loafers. Smykkerne er et kapitel for sig selv – synes godt der må ske lidt på den front, også selvom det er hverdag og især tendensen arm candy er jeg SÅ forelsket i – cannot get enough bling!

Anne K

I usually prefer to shop online – so it has been for several years now, after I discovered ASOS and H&M’s online shop has been upgraded. But I need to expanded my horizons on the online options. So I have set myself to make one post a week with dream outfit from various online shops and have started my journey of discovery on net-a-porter.com, which has the most amazing treats – if only money wasn’t a problem … Maybe next adventure will be to find cheaper alternatives.

I would use the outfit on a working day or a day off with coffee-date and girlfriend chit chat. I have become more and more fond of colors in my wardrobe, especially now that spring is just around the corner – but still in moderation, as here, where the accessories comes forward in the outfit. At the same time I love the combination between the classic silhouette and the more raw details like the t-shirt print and chain details at the fine loafers. The jewelery is a chapter in itself – I love when there is a little more on that front, even on a everyday basis and especially the trend arm candy, I’m SO in love with – cannot get enough bling!

Jeans; Current/Elliott – T-shirt; Alexander McQueen – Jacket; Miu Miu – Loafers; Christian Louboutin – Bag; Chloé- Ring + earrings; Kenneth Jay Lane – Blue/silver bracelet; Aurélie Bidermann – Watch; Michael Kors – Tan bracelet; Monica Vinader – Encrusted bracelet; Jil Sander

