Tags

, , ,

I dag har jeg været på shoot igen. En reklamefilm for chokolade.

Det var en lang aften, men hyggeligt og for en gangs skyld, lavede jeg også selv hår! Plejer ellers altid at samarbejde med en frisør. Resultatet blev super fint, hvis jeg selv skal sige det.
Der var to stylinger – den første på en café her i byen – og der nåede jeg at tage billede af modellen.

Søde Katharina skulle styles naturligt og “lidt business-agtigt” – så her er, hvad vi endte med.

20120228-230017.jpg

Anden styling var en festlig drømmeverden med karneval og farver. Desværre var vi så pressede for tid, at jeg ikke nåede at tage et “test-shot.”

Til gengæld så det sådan ud, da jeg åbnede mit grej!

Sådan ser det ud, når man pakker grej ud!En god, men lang eftermiddag, der blev til aften! Men jeg nyder det og jeg gør det altid gerne igen.

Ida M

Today I went on yet another makeup job. This time to do a commercial for a chocolate brand. And for once I did hair myself! Usually I work with a hairdresser. I have to say though, I am pretty pleased with the results!

First styling was at a café in town and we did a business-type styling. Second styling – there were two – was a dream-like carnival styling with lots of colours and shimmer but we were so pressed for time, that I unfortunately did not get a “test-shot” to show you.

But then you get to see what it looks like when I unpack after a shoot!

