Tags

, , , , , , , ,

Endelig kom den! Min første Goodiebox!

Goodiebox er en måde for os “Beautynistas” at få nye, spændende produkter på – hver måned. Goodiebox’en bliver nemlig leveret til din dør hver måned – Januar nåede teamet desværre ikke, simpelthen fordi successen med konceptet var større end forventet, så uge 8 blev den første uge for Goodiebox Danmark.

Du kan tilmelde dig Goodiebox på http://www.goodiebox.dk eller besøge deres Facebook, for at læse mere og deltage i lækre konkurrencer. Det koster 119 kr. om måneden at modtage din helt egen box og når du tilmelder dig, svarer du på en masse spørgsmål, sådan at din box kan tilpasses dine personlige præferencer.

Men nu ikke mere snak – her er hvad jeg modtog torsdag…

Forventnings glæde, allerede inden pakken åbnes

Der er lagt omtanke i indpakningen - I love it!

Der er kræset for detaljen - på klistermærket står "GB"

På det lille kort er en hilsen fra kvinden bag Goddiebox - og på modsatte side, en beskrivelse af alle produkterne

Her det vigtigste - indholdet!

Min box indeholdte:

En “fullsize” Essie neglelak i farven “Fancy Delancy” – en af 18 nye farver i Essie’s permanente kollektion. Jeg er pt. helt pjattet med “hot pink” og har været på jagt efter den helt rigtige pink tone, så at jeg lige netop får den i min allerførste box, er jo intet mindre end “amazing!”

En “fullsize” Max Factor 2000 Calorie Mascara i sort. Jeg kan huske, jeg brugte 2000 Calorie mascara for mange år siden og var meget glad for den. Inden længde re-lancerer Max Factor den populære mascara og det er netop den mascara, der ligger her i boxen. Så altså et eksklusivt produkt. Jeg har iøvrigt tænkt mig, at teste mascaraen her til bloggen og give jer min ærlige mening om den.

En Moringa Bodybutter, 50 ml., fra The Body Shop. Jeg har ikke brugt produkter fra The Body Shop i årevis, så jeg glæder mig til at teste denne creme nærmere.

En ‘travel-size” håndcreme fra Weleda med havtorn. Denne håndcreme elsker jeg og  har brugt i årevis. Den er fantastisk. Cremen er ultra-fugtende, dufter skønt af citrus, bl.a. takket være havtornen og bedst af alt, så fedtet den ikke. Jeg afskyr håndcremer der fedter! Denne her trænger ind med det samme. Sidst, men ikke mindst, er Weleda et økologisk mærke, så cremen er fri for slemme og irriterende indholdsstoffer. Lækkert.

Som en ekstra “godbid” er der en prøve på en ” Nutriganics Smoothing Serum” fra The Body Shop – og en pose med lækre “Chokoladeovertrukne Lakrids Mandler” fra Aalborg Chokoladen. Dem er jeg helt vild med – der er nemlig glimmer på dem! Og jeg ELSKER glimmer!

Tak Goodiebox for den lækre æske, jeg glæder mig allerede til næste pakke.

Hvis du har fået lyst til, at få tilsendt din egen Goddiebox, kan du tilmelde dig her

Ida M

So – I received my first Goodiebox. Goodiebox is a great concept for “beautynistas” – each month you get a personalized box of goodies sent to your door. It costs dkr. 119,- pr. month to participate but the total cost of the treats you receive are much more. And of course you get a small letter describing the contents, why they were chosen for the box and how to get the most out of them. A really great deal and a very lovely treat. I love it and am already looking forward to my next Goodiebox.

