Tags

, , , ,

Som nævnt, havde jeg fødselsdag i går og både jeg og Ida M holdte en fridag fra bloggen, fordi vi fejrede dagen og hyggede os med lækker middag med resten af familien. Det blev til mange fine gaver igår aftes og af min kære søster og med-blogger fik jeg supplementer til beauty boxen. Her læbestiften First Kiss og sort flydende eyeliner begge fra Make Up Store. Eyelineren er rigtig nem at arbejde med, da den er super fin i spidsen og tilpas blød til at kunne forme og tilpasse linerens kontur og tykkelse. Læbestiften er så fin i farven – lyserødlig med orange undertone. Perfekt til det kommende forår og sommer.En lille prøve jeg lagde her til aften, på både eyeliner og læbestift. For eyelineren gælder det bare om, at være kreativ og eksperimentere lidt. Her har jeg lagt både øverst og nederst (dog kun halvvejs ind nederst) og ladet enderne splitte – giver lidt anderledes kant synes jeg.Og da jeg nu var igang med at lege lidt, afprøvede jeg også lakken fra Chanel plus den lak jeg også fik af Ida M igår, som hedder Ebba og ligeledes er fra Make Up Store. Farverne kommer ikke helt til sin ret på billedet – de er lidt lysere og mere pastel i tonen. Chanel lakken bliver helt perfekt, når hænderne får lidt mere kulør og dybde, mens lakken fra “M.U.S” sagten kan bruges allerede nu.

Anne K

Tonight I’ve been testing some of my birthday present from Ida M and while I was playing I tested the Chanel lacquer as well, wich will be perfect when my hands get a little more tan while the “M.U.S.” lacquer – Ebba is already wearable. The liquid eyeliner is super easy to handle, so don’t be afraid to be creative – I just had a try this evening and made a double liner with split ends. The lipstick is called First Kiss and is pink with a orange glow – perfect for spring and summer.

