Tags

, , , ,

Jeg “synder” af og til! Men når jeg gør, gør jeg det ordentligt! Ikke noget med billig chokolade og ærgerlig lakrids! Jeg vil hellere spise ét rigtig godt stykke “slik” og nyde det, end spise en hel pose ligegyldigt fyld.

Derfor vil jeg også anbefale “Lakrids by Johan Bülow” – Voksenlakrids, ikke til børn! Der er så meget smag i lakridserne, at ét til to stykker er alt, man har lyst til. Og så elsker jeg, at jeg forstår hvert et ord af ingredienslisten, samt at hvert glas er signeret af en lakrids-créateur! Det er virkelig lækkert at bide i et stykke Bülow-lakrids – og det fryder mig, at stykkerne er asymmetriske og uens i størrelse.

Dette er resultatet af lang tids “synd” – tror, jeg købte glasset i August måned – og det har stået på bordet ved indtil flere besøg.

Der findes 4 forskellige “ready-to-eat – kun lakrids” varianter, no. 1, 2, 4, 5, hos Bülow og masser af andre lakrids-produkter, fx. lakridspulver og lakrids-sirup. Hvis ikke der findes et sted nær dig, der sælger disse lækkerier, kan du købe alle produkterne og få masser af inspiration her.

Hvad nyder du, når du skal synde med stil?

Ida M

When I do “sin,” I sin in style. I enjoy tasty, quality sweets and licorice from Johan Bülow especially. It s made from natural ingredients and Johan makes several different varieties. Each jar of licorice is signed by it’s créateur, which I just love.

If you are interested and enjoy a great treat, you can purchase and get inspired by all things quality licorice here.

What do you do to sin in style?

