Tags

,


Idag har jeg været ude at handle til fødselsdags-familie-middag i morgen aften sammen med min kære mor – som også var så sød at forevige dagens outfit. Vi startede på Ingerslevs boulevard til torvedag og videre ned gennem Bruunsgade og alle specialforretningerne, så det krævede lidt lun påklædning og derfor blev pelsen luftet. Det er min mors fra da hun var på min alder og jeg har altid elsket den og nu har den altså fået lov at komme på besøg i min garderobe. Indenunder fik det lov at blive lidt spraglet, men stadig klassisk.

Anne K

Today I have been shopping for birthday-family-dinner tomorrow night together with my dear mother and she was so sweet to take some pictures of today’s outfit. We started our shopping route at the market at Ingerslevs Boulevard and afterwards Bruunsgade and all the speciality shops – a trip that required a warm outfit so I wore fur. It is my mothers from when she was my age and I have always loved it and now it’s on a visit in my wardrobe. Underneath I was a little gaudy yet classic.

Coat; Vintage (my mother’s) – Scarf; Patrizia Pepe – Bag; Marc By Marc Jacobs – Jacket; My own design – Shirt; ASOS – Jeans; H&M – Riding Boots; Cavallo

