Tags

, , , , , , , , , , , ,

Beklager (endnu) en weekend med stilhed fra Udkants-Danmark! Men da weekenden bød på ophold udenfor hjemmet, blev bloggen svær at opdatere – så jeg er meget glad for at dejlige Anne K er så aktiv:-)

Men stilheden til trods, så er disse små indlæg, noget jeg nyder og derfor præsenterer jeg mit først, af en række tilbagevendende, indlæg:

Ting der bringer glæde

Top 10 liste over Afslappende Underholding til en Gråvejrsdag:

1. Singin’ In The Rain – fordi man synger med og smiler til Gene Kelly.

2. Glee – fordi alle har stået på scenen foran spejlet og sunget i mikrofon-hårbørsten.

3. Dead Until Dark, af Charlene Harris – fordi det er intelligent “chick-lit” med en tilpas mængde overnaturlige “vibes.”

4. Amo Bagebøgerne – fordi de inspirerer til en tur i køkkenet, med velduftende resultat til følge.

5. Friends – fordi selvom serien sluttede for over 10 år siden, så er Joey, Chandler, Phoebe & co. stadig som vores bedste venner.

6. Sex and The City – fordi Carrie stadig har god stil, Samantha stadig er sej, Charlotte stadig er håbløst romantisk og Miranda stadig er selvstændig. Og fordi jeg stadig elsker skoene, taskerne, kjolerne, drinks’ne, kæresterne og Pat Fields!

7. Hipstamatic App – fordi det tager federe billeder end det almindelige iPhone kamera, så selv den ringeste fotograf føler sig som Mario Testino!

8. Costume – fordi det er mode på den fashionabelt forståelige måde.

9. Mean Girls – fordi Lindsey Lohan engang var en god komedie-skuespillerinde og fordi Tina Fey er en fatastisk forfatter.

10. Guitar Hero – fordi piger også er fantastiske til at “rocke ud” på en plastik-guitar! (selvom jeg nu rocker bass’en)

10 af de ting, jeg holder af på en gråvejrsdag. Hvad får dig til at smile, når himlen er grå?

Ida M

Starting a line of recurring posts about My favourite Things, this is a Top 10 List of Relaxing Entertainment on a grey day.

