Tags

,

Lige om snart – nærmere præcis den 8. marts lander H&Ms nyeste co-lab kollektion i udvalgte H&Mbutikker. Partneren er italienske Marni og hold nu op hvor er det lækkert og langt fra syd-europæisk i sin karakter, som man ofte ser hos de italienske designere – bare tænk på samarbejdet med Versace. Marni rammer meget mere den skandinaviske stil uden at glemme de italienske rødder. Farverne, mønstrene, snit, smykker og accessories – jeg kunne bruge det hele! Jeg har dog forsøgt at begrænse mig og lavet to oplæg med mine favoritter og jeg kunne ikke undgå også at tage et par farvoritter med fra herrekollektionen, så godt er samarbejdet! Jeg står i hvertfald klar i køen den 8. marts.

Source: Vogue.co.uk

Anne K

March 8 the next co-lab collection at H&M is to arrive in selected stores – this time the partner is  Marni. I’m really exited and I will absolutely be at the line when the collection hits the stores.

