Tags

, ,

Jeg holder fødselsdagsbrunch i dag, for søde TEKO piger og i den anledning kogte jeg i fredags en hjemmelavet hindbærmarmelade med ægte vanilje – virkelig lækkert og nemt! Har lavet en lille visuel guide over processen – som også er at finde på bagsiden af geleringspulveret – dog har jeg skåret ned på sukkeret, da jeg ikke er til en for sød marmelade. Dette tilpasses selvfølgelig bare efter smag og behag. Jeg har brugt frosne bær, men alt frugt er brugbart, så udforsk din fantasi og bland gerne flere forskellige.

God fornøjelse, bon appetit og god søndag!

Anne K

I’m having a sunday birthday brunch for sweet TEKO girls today and Friday I made home made raspberry jam with vanilla for the occation – real easy and delicious. I’ve made a visual guide of the process – hope you will enjoy!

