Tags

, , ,

Torsdag d. 16/2 måtte jeg opgive et blogindlæg til fordel for muligheden for, at komme på en meget spændende og noget “hemmelig” foto-shoot. Otte fine modeller, én fortæller, masser af billeder og en fin film! Det var en lang dag og jeg håber snart, at kunne give jer et lille indblik i dagens resultater.

Så i dag får I, et lille indblik i hvad jeg laver. Styling af modeller er altid hyggeligt – de er (som regel) medgørlige og nemme at arbejde på, da de ved deres job kræver god hud og velplejet hår. Dagen i dag stod (også) på styling af 8 unge modeller, der skulle stå som levende mannequiner i udstillingsvinduerne hos Hunkemöller Kolding. “Beach Babes” i badetøj og farverig øjenmakeup og flirtende læber. Billeder fra vinduet, kan ses her.

Efterfølgende spurgte en af modellerne, en god bekendt, om ikke jeg ville lægge hendes makeup, nu hun skulle i byen og jo – det ville jeg da.

AstridHer er slutresultatet. En afdæmpet aften-makeup i kobber og lilla toner. Det hele er holdt i støvede nuancer, sådan at makeup’en kunne kombineres med et mere farverigt outfit. Huden er mat, men med glød – kinder og læber neutrale.

På øjenene er også brugt en tynd flydende liner, til at “kamuflere” de kunstige vippers base, men i stedet for en fuld “strib” af kunstige vipper, har jeg påsat buket-vipper i længden 8 mm. for ikke at vipperne “overvældede” looket.

Jeg er ikke nogen god fotograf, men jeg håber billedet giver en nogenlunde idé om, hvad jeg får mine arbejdsdage til at gå med:-)

Ida M

A look at what I do at work. After having styled eight beautiful models to be “living mannequins” in a lingeri store window, one of the models asked me to do her “evening makeup.” Above you see the result – a subdued makeup in copper and lilac tones. My beautiful model wears individual lash bouquets, 8 mm. length so as to not “overwhelm” the entire look. Camouflage the base of artificial lashes by applying a very thin line of liquid liner as close to the lash line as possible.

