Tags

, , ,

Gode pensler, bedre resultater

Som make up artist, ved jeg om nogen, hvor vigtigt det er for et godt makeup resultat, at man har det rigtige værktøj. For man kommer faktisk længere med godt værktøj og middelmådig makeup end med dårligt værktøj og god makeup.

Og når man nu har investeret i de gode pensler – der kommer her på bloggen, en guide til hvilke pensler man bør have, til hvilke formål – så er det også vigtigt at passe på dem!

Men jeg HADER at vaske pensler, fordi det tager så lang tid – når jeg vasker alle mine pensler, kan det tage op til 2 timer! (med “rosinfingre” og udtørrede hænder som medfølgende konsekevens) Men én bestemt sæbe har forandret ALT. Den er så nem at skylle ud, den blødgøre penselhårene og den fjerner bakterier og (som toppen af kransekagen) dufter den himmelsk! I love it!

Vidunderet er Make Up Store’s Brush Cleansing Soap!

Vindunder-sæben

Jeg kan ikke rose den nok! Da jeg vaskede pensler til mit photoshoot, tog det kun 30 minutter at vaske næsten 70 pensler! Det er helt enestående – ikke noget med lang skylle-tid og balsam – bare vand og sæbe og VUPTI! Rene, bløde pensler!

Sæben koster kr. 110,- og holder i en evighed, da man kun skal “løbe” børsten over den 1-2 gange for at have nok produkt, til at rense selv gammel genstridig snavs ud!

Jeg vil dog anbefale, at man vasker pensler, der er brugt med olieholdige produkter i et opvaskemiddel først, da det hurtigere opløser oliebindingen til penslernes hår.

…og god vask 🙂

Ida M

I hate washing my makeup brushes because it takes so long but with Make Up Store’s Brush Cleaning Soap – it has just become such a breeze.

It cleanses, conditions and has anti-bacterial agents – and it takes no time to wash out of the brush bristles! Cleaning all my brushes now, only takes me 30 minutes (contra almost 2 hours with regular shampoo)

The Brush Cleaning Soap costs dkr. 110,- and will last a long time, since you only need to swipe your brushes once or twice over it, to clean even the most stubborn old dirt!

Happy (easy) brush cleaning!

