Tags

, , ,

Weekenden er gået med, at fejre en af mine bedste venners fødselsdag, forberede foto-shoot og deltage i selvsamme foto-shoot.

Når jeg forbereder foto-shoot, går det altid op for mig, hvor meget makeup jeg egentlig har og at jeg slet slet ikke har nok!

Vi lavede shoot med 5 modeller, 2 herrer og 3 piger, og dagen gik stærkt! Vi var klar kl. 12 og før jeg havde set mig om, var der gået 5 timer og skudt mere 1000 billeder!

Elsker Make Up Store's læbestifter - de er fænomenale! Bløde og super-pigmenterede. Her er det farven Mandy - en af mine favoritter.

Nu glæder jeg mig til at se de endelige billeder og få dem lagt ind i mit portfolio!

Ida M

Had a busy weekend, attending a birthday bash and preparing and participating in a photo-shoot.

5 models, 5 hours and 10 different looks. Was a wicked day but I’m spent now! Also – I again just realized how much makeup I actually have and that I don’t have nearly enough!

Looking forward to getting the final pictures because as you can tell – I’m not much of a photographer!

