Tags

, , ,

Bare fordi det er gråt og kedeligt udenfor, behøver søndagen ikke være det. Pussel om dig selv med en selvforkælende hjemmewellness. Nedenfor ses mine fortrukne produkter til en mani- og pedicure.

Selvom det er vinter og fødderne ikke er fri og til udstilling, så glem dem ikke. Har du nogensinde tænkt på de skal kunne bære dig igennem hele livet? Så forkæl dem med stil – min ynglings fodforkælelse er en french manicure, da det ser så vejplejet og lækkert ud. Jeg bruger altid Make Up Stores lakker i farverne St. Tropez og Paris. Brug eventuelt en smal pensel når du lægger den hvide tip, det giver et mere kontrolleret resultat.

Når man alligevel er igang, hvorfor ikke så fortsætte med hænderne? For her gælder samme mantra – velplejede hænder giver velbehag og en fantastisk fremtoning! Så husk også en god beskyttende håndcreme her i kulden og gerne masser af farve på neglene, til at sætte kulør på hverdagen – idag har jeg brugt MACs Gee Whiz.

Min wellness søndag komplimenterede jeg med en omgang Sex and The City – i min verden går serien aldrig out of fashion. En virkelig dejlig og girly søndag – selv dagens outfit har været til den tøsede side – but ooh i LOVE it! Søndage behøver ikke nødvendigvis tilbringes i joggingsæt og morgenhår.

Top; A.O. C.M.S – Pants; H&M – Scarf; unknown – Shoes; Graceland

Anne K

I made my self a girly wellness sunday and gave myself a mani- and pedicure while watching never going out of style Sex and The City. Just feels nice and looks so fresh and well done afterwards. Can only recommend a bit of self pampering now and then.

