Tags

, , ,

Aftenen inviterede til afslapning i sofaen og jeg valgte lidt underholdning fra både den faktuelle og fiktive verden. Da jeg er glad for skønhedsredaktøren på IN, Mikkel Hyldebrandt, valgte jeg at tjekke hans bud på, hvordan vi bedst går forår og sommer i møde.

I julegave fik jeg første bind af “The Sookie Stackhouse Novels” – Dead Until Dark af Charlaine Harris. Disse bøger danner grundlag for tv-serien “Trueblood” – og jeg kunne stort set ikke lægge bogen fra mig. Jeg har anbefalet den vidt og bredt, da det er velskreven og god vampyr-fiktion! Så vil du læse en god bog, med mystik, uhygge, kærlighed og masser af (lækre) vampyrer, så er disse bøger lige sagen. Der er indtil videre 10 bind i serien (på billedet ligger bind tre, Club Dead)

Påskeliljerne er en gave til min kæreste (hans yndlingsblomster), da de var på tilbud til 5 kr. bundet i mit lokale supermarked. Kähler’s “Omaggio” vase er en gave fra min søster.

Ida M

Tonight I chose to relax with a bit of fact and fiction reading. The Beauty editor for IN, has inspiring Spring and Summer trends in this months issue and “The Sookie Stackhouse” novels, which form the basis for Tv-series “Trueblood,” were my reading of choice. The novels are well-written and have both romance, mystery and horror – so they are an excellent read, if you like this kind of reading.

The daffodils were a gift for my boyfriend and the beautiful vase, was a gift for me.

