Tags

, ,

Ofte, når jeg står foran mine parfumer, falder mit valg på Narciso Rodriguez For Her, Eau de Toilette. Det er en duft, jeg har brugt i årevis – faktisk var det min allerførste chef, der introducerede mig for denne skønne duft, da den blev lanceret.

Jeg vælger den både til dag og til aften – både sommer og vinter. Duften er både rund og skarp, let og tung, krydret og sødmefyldt på én gang! Jeg elsker den simpelthen! Og jeg har den i flere størrelser, så den ligger fx. altid i min taske!

Og så gør det jo ikke noget, at Narciso Rodriguez har skabt duften til sin muse – ingen ringere end Sarah Jessica Parker (kvinden hvis skoskab og garderobe, jeg gerne ville eje!)

Narciso Rodriguez For Her findes også som Eau de Parfume (er i lyserød flakon) men den variere fra Eau de Toiletten, som er min favorite.

Hvilken parfume rækker du ud efter igen og igen?

Ida M

I find myself reaching for this scent again and again! I wear it for both day and night, summer as well as winter! In fact, I love it so much that I have it in several sizes so that I can always have it in my purse!

As an extra bonus it just makes it all the more lovely, knowing that Narciso Rodriguez created this scent for his muse Sarah Jessica Parker.

Which perfume do you find yourself reaching for over and over again?

